B Olympia klB Volleybal klB Badminton klB Zumba klB Dans klB Turnen klB Beweegsport klB Sponsorkliks kl

Welkom op onze mobiele website!
Voor het menu klik op de 3 horizontale streepjes onder het logo:

sv Olympia

sv Olympia Ochten

sv Olympia is een omnisport vereniging en heeft tot doel:

het bevorderen en doen bevorderen van het menselijk bewegen door het beoefenen van sport in welke verschijningsvorm dan ook voor een ieder die dat wil, ongeacht afkomst, geloof, nationaliteit en eventueel lichamelijke beperking.

Besluiten Algemene Ledenvergadering 2019

Hoi-ik-fotoTijdens de Algemene Leden Vergadering van 21 januari 2019 is een moment genomen om terug te kijken op het afgelopen seizoen, zowel financieel als sportief. Om de uitgaven te kunnen blijven dekken en de begroting van 2019 sluitend ter krijgen, is het bestuur genoodzaakt enkele verhogingen door te voeren. Hierover is in de ledenvergadering gestemd en  zijn de veranderingen aangenomen.

De voorstellen op een rijtje:

1. Per 1 april 2019 de contributie van alle leden verhogen met € 1,50. Een jeugdlid betaalt dan € 18,00 en een seniorenlid € 31,50 per kwartaal.

2. Per 23 januari 2019 verhogen van de jaarlijkse KNGU bondscontributie voor alle leden met € 2,50. Huidige leden hebben begin januari de bondscontributie al betaald, voor hen gaat deze verhoging volgend jaar in. Deze verhoging zal in 2019 dan ook alleen voor de nieuwe leden gelden. De bondscontributie wordt hiermee voor jeugdleden € 22,50 en voor seniorenleden € 27,50.

3. Per 23 januari 2019 verhogen van het inschrijfgeld voor nieuwe leden van € 2,50 naar € 5,-.

4. Per 1 augustus 2019 de competitiebijdrage meer kostendekkend maken ten opzichte van de afdracht van de competitiebijdrage aan de verschillende bonden. Hieronder een overzicht van de competitiekosten en het voorstel tot de bijdrage per deelnemend lid.

5. Voor turnen wisselen de wedstrijdkosten. De kosten worden per turnster doorberekend.

badminton

Inschrijfgeld 2018-2019

Gemiddeld aantal personen per team

voorstel 2019-2020

mini's

€        87,50

€    15,00

De competitiebijdrage wordt (automatisch) geïnd aan het begin van de competitie (oktober).

Plaats reactie

Beveiligingscode
Vernieuwen

Een professionele en dienstverlenende fullservice organisatie!Bestel uw sportkleding met korting!Verrassen in kleding. Sterk in woonsfeer!SF StudioBroderie d'Art workshopsUw partner in ICT!Hét mobiliteitscentrum voor particulieren en bedrijven!De makelaar met gevoel!Hoe betrokken ben jij? Sponsor je vereniging gratis!

Sportvereniging Olympia
Sporthal: De Linie, Liniestraat 2a, 4051BP Ochten